Dat verandert de zaak

Uit de praktijk van Han Snel. Om je een eerste idee te geven van wat we allemaal aan retailminded en activerend werk maken. Met groot enthousiasme en het grootst mogelijke, gedragsveranderende succes. Meer zien? Laten we even persoonlijk afspreken.

Uitgelicht werk

bakker bart, han snel, reclame, retail,bakker

Meteen lekker los met Bakker Bart

Ja hoor, we hebben een bakker binnengehaald. En niet zomaar eentje, nee, meteen Nederlands lekkerste. O ja, en de grootste (met ruim 160 vestigingen). Dus je snapt, we zijn blij …

Lees meer
haring, hollandse nieuwe stijl, visbureau, han snel

Hollandse Nieuwe Stijl-toer van start

Met de eerste pop-up tasting van Hollandse Nieuwe Stijl 2019 mag het haringseizoen echt als geopend worden beschouwd. De activatie maakt deel uit van onze campagne voor het Nederlands Visbureau …

Lees meer

Recent werk

Maandag is van ons

Werken op momenten dat bijna iedereen lekker vrij is, da’s typisch horeca. Op één dag na: de maandag. Vandaar dat Bidfood maandag 16 december heeft uitgekozen om giga uit te …

Lees meer

Het is fijn om een X Member te zijn

Om klanten van Bidfood nog meer te binden hebben we het loyaltyconcept Bidfood Xtra ontwikkeld. Met het campagnethema ‘Members make more’ worden horecaprofessionals aangespoord zich aan te melden als lid, …

Lees meer

Bender gaat los met aandacht

Bender, het nog jonge maar snel groeiende detacheringsmerk voor zorg en publiek domein, gaat los met zijn eerste grote cross-mediale campagne. Net als eerder de naam, merkidentiteit en lancering, kom …

Lees meer
han snel retail reclame het goed

Ook Nuenen krijgt Het Goed

In dezelfde plaats waar Van Gogh nog zijn niet zo mega vrolijk stemmende Aardappeleters schilderde, is een vestiging van het meer dan blij makende kringloopwarenhuis Het Goed neergestreken. Han Snel …

Lees meer
zomerklappers, eventim, han snel, retail, communicatie, reclame

De zomerklappers van Eventim

Eventim, een van de grootste ticketbedrijven van ons land, heeft Han Snel gekozen voor de creatie van een zinderende zomercampagne. Als zomers de attracties in de buitenlucht massaal bezocht worden, …

Lees meer
haring, hollandse nieuwe stijl, visbureau, han snel

Hollandse Nieuwe Stijl-toer van start

Met de eerste pop-up tasting van Hollandse Nieuwe Stijl 2019 mag het haringseizoen echt als geopend worden beschouwd. De activatie maakt deel uit van onze campagne voor het Nederlands Visbureau …

Lees meer

Stapel lekker makend leesvoer

Al acht jaar maken we als Han Snel samen met en voor Bidfood met heel veel liefde het inspiratiemagazine Appetizer voor de restauratieve markt. Het doel van Appetizer is al …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER