NIET BRULLEN
MAAR POETSEN.


Daan van der Hout
Social Media Designer

Renske de Boer
Operations Director Finance & Production

Sophie Bode
Account Director

Bob Haarmans
Sr Creative & Art Director

Arthur Hermans
Merk- en Beeldstrateeg & Partner

Sascha van Arkel
Designer & 3D Artist

Daniël Snelders
Sr Creative & Copywriter

Ronja van den Berg
Projectmanager

Donja van Ek
Operations Director Account & HR

Ariëla de Boom
Designer & Art Director

Wouter van Kouwen
Algemeen Directeur & Partner

Marian van der Zanden
Projectmanager

Julie Tolenaar
Projectmanager

Brands Siahaya
UX & Digital Designer

Marloes Pijfers
Sr Creative & Art Director

Jeremy Jonker
Designer

Gregor Lohman
Sr Creative Copy & Merkstrateeg
NIET BRULLEN
MAAR POETSEN.


Daan van der Hout
Social Media Designer

Renske de Boer
Operations Director Finance & Production

Sophie Bode
Account Director

Bob Haarmans
Sr Creative & Art Director

Arthur Hermans
Merk- en Beeldstrateeg & Partner

Daniël Snelders
Sr Creative & Copywriter

Sascha van Arkel
Designer & 3D Artist

Ronja van den Berg
Projectmanager

Donja van Ek
Operations Director Account & HR

Ariëla de Boom
Designer & Art Director

Wouter van Kouwen
Algemeen Directeur & Partner

Marian van der Zanden
Projectmanager

Julie Tolenaar
Projectmanager

Brands Siahaya
UX & Digital Designer

Marloes Pijfers
Sr Creative & Art Director

Jeremy Jonker
Senior Designer

Gregor Lohman
Sr Creative Copy & Merkstrateeg
Wij willen niet vertellen wat wij voor onze klanten kunnen doen. Wij willen graag ontdekken wat we samen kunnen bereiken. Met elkaar. Met de geest van een ondernemer en de mouwen opgerold. Met zo veel mogelijk aandacht en plezier, en zo min mogelijk nonsens.
MENSEN DIE RAKEN
HAN SNEL, een uiteenlopende verzameling persoonlijkheden. We vullen elkaar aan. We versterken elkaar. We botsen, lachen, sparren, schuren, motiveren, inspireren, pushen en dagen elkaar uit. Samen weten we met dat de juiste verhalen, het juiste publiek op de juiste plekken te bereiken én te raken.
ONS DNA
Onze oerknal dateert van bijna 90 jaar geleden. Toen de eerste Han Snel, ondernemer in hart en nieren, voor zijn eigen wijnwinkel een Direct Marketing campagne startte. Daarmee was hij grondlegger van deze vorm van marketing in Nederland. Dit ondernemerschap zit nog steeds in ons DNA. En ons retailhart bonkt nog volop in onze borst. Wij zijn liefhebbers van lefhebbers. We houden van klanten die ondernemen. Die willen en durven. Die gaan voor groei, in elke zin van het woord. Of het nou om startups gaat of grotere bestaande merken. We ondernemen het met veel plezier samen.
TASC
WERK DAT WERKT BEGINT BIJ HET EIND
Om werk te laten werken, beginnen we altijd bij het eind: het grootst denkbare doel. Dat kan voor een deelproject zijn, maar ook voor je complete merk en organisatie, de BHAG* zo je wilt. Pas als je weet waar je heen wilt, kun je effectief creatief vertrekken. Die typische Han Snelaanpak noemen we TASC. Van Target naar Analyse, Strategie en Creatie Resultaat.
* Big Hairy Audicious Goal
Target
Elk (branding)project start met hetdefiniëren van het grootst denkbare doel, de ultieme, concreet gewenste gedragsverandering bij de doelgroep. Wat willen we heel graag en precies dat zij (blijven) doen of laten. Alles wat we doen is hiervan doordrongen.
Analyse
We keren het huidige gedrag binnenstebuiten. Brengen zo veel mogelijk beslissende factoren in kaart. We wegen het merk, de markt, de motieven en weerstanden, de customer journey, en komen zo tot de meest kansrijke (consumer) insights.
Strategie
Met de insight(s) in handen kiezen we de richting: het motief of de weerstand waarop we onze pijlen richten in combinatie met de grootste toegevoegde waarde voor de doelgroep. Dit vatten we samen in een propositie, het vertrekpunt voor creatie.
Concept
Een team van art en copy ontwikkelt hét effectieve creatieve advertising-concept, het grote idee. Dit wordt doorvertaald naar de best passende communicatiemiddelen, on- en offline.