NIET BRULLEN
MAAR POETSEN.

Daan van der Hout

Daan van der Hout

Social Media Designer

Renske de Boer

Renske de Boer

Operations Director Finance & Production

Sophie Bode

Sophie Bode

Account Director

Bob Haarmans

Bob Haarmans

Sr Creative & Art Director

Arthur Hermans

Arthur Hermans

Merk- en Beeldstrateeg & Partner

Sascha van Arkel

Sascha van Arkel

Designer & 3D Artist

Daniël Snelders

Daniël Snelders

Sr Creative & Copywriter

Ronja van den Berg

Ronja van den Berg

Projectmanager

Donja van Ek

Donja van Ek

Operations Director Account & HR

Ariëla de Boom

Ariëla de Boom

Designer & Art Director

Wouter van Kouwen

Wouter van Kouwen

Algemeen Directeur & Partner

Marian van der Zanden

Marian van der Zanden

Projectmanager

Julie Tolenaar

Julie Tolenaar

Projectmanager

Brands Siahaya

Brands Siahaya

UX & Digital Designer

Marloes Pijfers

Marloes Pijfers

Sr Creative & Art Director

Jeremy Jonker

Jeremy Jonker

Designer

Gregor Lohman

Gregor Lohman

Sr Creative Copy & Merkstrateeg

NIET BRULLEN
MAAR POETSEN.

Daan van der Hout

Daan van der Hout

Social Media Designer

Renske de Boer

Renske de Boer

Operations Director Finance & Production

Sophie Bode

Sophie Bode

Account Director

Bob Haarmans

Bob Haarmans

Sr Creative & Art Director

Arthur Hermans

Arthur Hermans

Merk- en Beeldstrateeg & Partner

Daniël Snelders

Daniël Snelders

Sr Creative & Copywriter

Sascha van Arkel

Sascha van Arkel

Designer & 3D Artist

Ronja van den Berg

Ronja van den Berg

Projectmanager

Donja van Ek

Donja van Ek

Operations Director Account & HR

Ariëla de Boom

Ariëla de Boom

Designer & Art Director

Wouter van Kouwen

Wouter van Kouwen

Algemeen Directeur & Partner

Marian van der Zanden

Marian van der Zanden

Projectmanager

Julie Tolenaar

Julie Tolenaar

Projectmanager

Brands Siahaya

Brands Siahaya

UX & Digital Designer

Marloes Pijfers

Marloes Pijfers

Sr Creative & Art Director

Jeremy Jonker

Jeremy Jonker

Senior Designer

Gregor Lohman

Gregor Lohman

Sr Creative Copy & Merkstrateeg

Wij willen niet vertellen wat wij voor onze klanten kunnen doen. Wij willen graag ontdekken wat we samen kunnen bereiken. Met elkaar. Met de geest van een ondernemer en de mouwen opgerold. Met zo veel mogelijk aandacht en plezier, en zo min mogelijk nonsens.

MENSEN DIE RAKEN
HAN SNEL, een uiteenlopende verzameling persoonlijkheden. We vullen elkaar aan. We versterken elkaar. We botsen, lachen, sparren, schuren, motiveren, inspireren, pushen en dagen elkaar uit. Samen weten we met dat de juiste verhalen, het juiste publiek op de juiste plekken te bereiken én te raken.

ONS DNA
Onze oerknal dateert van bijna 90 jaar geleden. Toen de eerste Han Snel, ondernemer in hart en nieren, voor zijn eigen wijnwinkel een Direct Marketing campagne startte. Daarmee was hij grondlegger van deze vorm van marketing in Nederland. Dit ondernemerschap zit nog steeds in ons DNA. En ons retailhart bonkt nog volop in onze borst. Wij zijn liefhebbers van lefhebbers. We houden van klanten die ondernemen. Die willen en durven. Die gaan voor groei, in elke zin van het woord. Of het nou om startups gaat of grotere bestaande merken. We ondernemen het met veel plezier samen.

TASC

 
WERK DAT WERKT BEGINT BIJ HET EIND
Om werk te laten werken, beginnen we altijd bij het eind: het grootst denkbare doel. Dat kan voor een deelproject zijn, maar ook voor je complete merk en organisatie, de BHAG* zo je wilt. Pas als je weet waar je heen wilt, kun je effectief creatief vertrekken. Die typische Han Snelaanpak noemen we TASC. Van Target naar Analyse, Strategie en Creatie Resultaat.
 
* Big Hairy Audicious Goal

T

Target

Elk (branding)project start met het
definiëren van het grootst denkbare doel, de ultieme, concreet gewenste gedrags­verandering bij de doelgroep. Wat willen we heel graag en precies dat zij (blijven) doen of laten. Alles wat we doen is hiervan doordrongen.

A

Analyse

We keren het huidige gedrag binnenstebuiten. Brengen zo veel mogelijk beslissende factoren in kaart. We wegen het merk, de markt, de motieven en weerstanden, de customer journey, en komen zo tot de meest kansrijke (consumer) insights.

S

Strategie

Met de insight(s) in handen kiezen we de richting: het motief of de weerstand waarop we onze pijlen richten in combinatie met de grootste toegevoegde waarde voor de doelgroep. Dit vatten we samen in een propositie, het vertrekpunt voor creatie.

C

Concept

Een team van art en copy ontwikkelt hét effectieve creatieve advertising-concept, het grote idee. Dit wordt doorvertaald naar de best passende communicatie­middelen, on- en offline.