Soms is het goed om terug te kijken. Bijvoorbeeld om even te genieten van hoeveel je bereikt hebt. Om vervolgens met volle vaart weer vooruit te gaan. Extra geïnspireerd om nog meer te bereiken. Precies wat kringloopwarenhuis Het Goed doet rondom zijn 30-jarig jubileum. Wij mochten de feestelijke campagne bedenken. De impact van drie decennia ‘werk maken door hergebruik’ vatten we samen met het jubileummotto ‘30 jaar kringloopgeluk’. Om het feestje een typisch Het Goedsausje mee te geven gaan we dertig jaar terug in de tijd en vieren we op alle mogelijke manieren ‘De week van 1992’. In alle vestigingen is het feest. Met de leukste mode en muziek van 1992. Van Whitney Houston’s ‘I will always love you’ tot Nirvana’s ‘Smells like teen spirit’. En mocht je je afvragen: wat heeft Het Goed dan allemaal bereikt in dertig jaar? Nou, 450 miljoen kg aan spullen een tweede leven gegeven, zo’n 16.000 mensen op weg geholpen naar werk, bijna 33 miljoen shoppers binnengehaald, hen meer dan 100 miljoen artikelen verkocht en hiermee 380 miljoen kilo CO2-uitstoot bespaard. Dat mag, nee moet gevierd worden. Lang leve 1992!