Anders nog iets?

Uit de wereld van Han. Wat we naast ons werk nog meer met je willen delen. Veranderingen aan de Keizerstraat, mooie staaltjes van anders kijken van elders, en al het andere waar we ook graag over bloggen. Anders nog iets? Iets voor onze blog? Deel het met ons.
Han Snel TUI viltjesavond 2018

Het talent gutste weer van de viltjes

Met dank aan het onvolprezen fenomeen dat Viltjesavond heet, schoot de gemiddelde leeftijd aan de Keizerstraat 31 gisteravond omlaag. Net zo snel steeg de opwinding over zo veel samengebald aanstormend …

Lees meer

What’s up in neuromarketing Top 5

Wat zijn nou de laatste inzichten in het shopperbrein waar je als retailreclamemaker echt wat mee kunt? Dat vroeg online verzamelplaats New Neuromarketing zichzelf laatst ook af. Om vervolgens alle …

Lees meer
han snel fysieke shopper retail winkelen trend

Haalt de fysieke shopper 2019?

Nu we met z’n allen zo massaal online aan het shoppen zijn geslagen, dringt de vraag zich op: waar gaat dat heen met de fysieke shopper? Moeten we ons zorgen …

Lees meer

Han Snel Tript

Bij Han Snel leuken we januari graag een beetje op met een fijn collector’s item voor onze relaties. Voor 2018 is dat een nogal eigenzinnige wereldreiskaart geworden. Onder het motto …

Lees meer

18 redenen voor een feestje

2018 belooft een lekker jaar te worden. Tussen het activeren van al ons eindejaarsvuurwerk door konden we bij Han Snel zo al 18 redenen bedenken voor een feestje. En dan …

Lees meer

Het waren 43 fantastische jaren

Onze Ton is met pensioen gegaan. En dus hebben we hem – onze meest ervaren dtp’er/vormgever, maar bovenal onze grootste lekkerbek – op gepaste wijze uitgezwaaid. Met een meer dan …

Lees meer

Black Friday Going Dutch

Retailend Nederland heeft Black Friday massaal in de armen gesloten. En niet zonder effect. Sterker nog: sommige winkels spreken al van de belangrijkste dag van 2017. Webshops welteverstaan (daarover zo …

Lees meer

Folder is alive and kicking

In tijden van 360-communicatie, AI en big data, lijkt de reclamefolder een artefact uit het stenen tijdperk. Welke retailer komt nog met folders aankakken? Belangrijker: welke consument leest ze nog? …

Lees meer

Gedragsverandering met POS-materiaal?

Bij Han Snel gaan we de deur niet uit voordat we weer wat gedragsveranderende technieken hebben toegepast. Bij onze vrienden en discountretailer Op=Op Voordeelshop hebben we hun bestaande POS-materiaal aangepast en met …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER