Bender, het nog jonge maar snel groeiende detacheringsmerk voor zorg en publiek domein, gaat los met zijn eerste grote cross-mediale campagne. Net als eerder de naam, merkidentiteit en lancering, kom het concept uit de koker van Han Snel: Wat aandacht doet.
Hoe er echt zijn werkt
De campagne laat zien hoe belangrijk aandacht is voor succes in het sociaal domein, het ruimtelijk domein en de zorg. En hoe sterk dit oog hebben voor de ander, er echt zijn, in Bender verankerd ligt. En tegelijkertijd hoe leuk het is om bij Bender te werken.
Je ziet en voelt het verschil
Voor de ontwikkeling van de campagne hebben we nauw samengewerkt met digital marketing agency ID Factory en de filmmakers van Film Zuid. De campagne (van prerolls tot banner-ads en complete brandmovie) toont de dagelijkse realiteit van het werken in het brede publieke domein. Je ziet en voelt hoe met aandacht het verschil wordt gemaakt. En zoals professionals van Bender alle aandacht voor hun cliënten hebben, zo heeft Bender dat voor die professionals. Met op maat gesneden detacheringsmogelijkheden, opleidingen en traineeships.
Wat het doet is groots
De campagne richt zich op bestaande en nieuwe medewerkers, bestaande en nieuwe opdrachtgevers en bestaande en toekomstige cursisten. De komende maanden wordt de vooral via de sociale media gevoerde campagne voortdurend geactualiseerd en verdiept. Alles om aandacht en Bender tot synoniemen voor elkaar te maken. Of zoals we in de campagne zeggen: Aandacht zit in hele kleine dingen, maar wat het doet is groots.