We hebben Het Goed
Han Snel heeft kringloopwarenhuis Het Goed binnengehaald. Daar zijn we blij mee en trots op. Het Goed is een bijzondere retailer met een mooi verhaal. En met hele sterke usp’s. …
Lees meerHan Snel heeft kringloopwarenhuis Het Goed binnengehaald. Daar zijn we blij mee en trots op. Het Goed is een bijzondere retailer met een mooi verhaal. En met hele sterke usp’s. …
Lees meerDe toekomst voorspellen is een hachelijke onderneming. Sommige zaken kun je echter op je klompen aanvoelen, zo zagen wij in de glazen bol die de marktonderzoekers van Infiniti Research onlangs …
Lees meerDe champagnekurken vlogen weer door de straat afgelopen tijd. Zowel TUI als Ballorig mogen wij tot onze gloedjenieuwe accounts rekenen. Reisorganisatie TUI Nederland heeft Han Snel ingeschakeld vanwege onze expertise …
Lees meerKomt er een dag dat retail alleen nog online kan worden beleefd? Wie zal het zeggen. Wat we als Han Snel wel durfen voorspellen is dat de nabije toekomst in …
Lees meerAlom aanwezig zijn waar de consument is, als retailer van nu kun je aardig dichtbij komen. Maar dan moet je de mogelijkheden – digitaal en fysiek – wel maximaal benutten. …
Lees meerMet slechts enkele tientallen winkels heeft het Chinese Hema Xiansheng de shoppers in ’s werelds grootste winkelgebied al voor zich weten te winnen. Vandaar dat moederbedrijf Alibaba zonder met de …
Lees meerDenk jij bij een donut als eerste aan een mierzoet baksel met een raadselachtig gat in het midden? Think again! Met dank aan de Britse visionair Kate Raworth zou de …
Lees meerHet wordt druk op Aarde. Met smart things welteverstaan. Van nog geen twee jaar geleden een lousy 6 miljard met elkaar communicerende dingen gaan we als een raket naar de …
Lees meerMet pijn in ons hart, maar ook met alle begrip, zeggen wij dag tegen Meneer Wijnands: met 84 lentes de oudste nog actieve Han Sneller. En veruit de oudste koerier van …
Lees meerMet dank aan het onvolprezen fenomeen dat Viltjesavond heet, schoot de gemiddelde leeftijd aan de Keizerstraat 31 gisteravond omlaag. Net zo snel steeg de opwinding over zo veel samengebald aanstormend …
Lees meerWat zijn nou de laatste inzichten in het shopperbrein waar je als retailreclamemaker echt wat mee kunt? Dat vroeg online verzamelplaats New Neuromarketing zichzelf laatst ook af. Om vervolgens alle …
Lees meerDe Amerikaanse technologiereus Amazon heeft onlangs de winkel van de toekomst geopend en maakt hiermee de caissière overbodig. Na één scan met de smartphone bij de ingang, kunnen klanten hun …
Lees meer