Han Snel kijkt vooruit
Wanneer de wereld stilstaat hebben we tijd om vooruit te kijken. Het is nu ‘alle zeilen bij’, maar we denken ook na over ‘wat als we straks weer mogen?’ Om …
Lees meerWanneer de wereld stilstaat hebben we tijd om vooruit te kijken. Het is nu ‘alle zeilen bij’, maar we denken ook na over ‘wat als we straks weer mogen?’ Om …
Lees meerMensen bewegen, dat doen we als Han Snel altijd al met heel veel liefde. In deze tijden van corona, waarin er zo veel tot stilstand komt, is dat misschien wel …
Lees meerOf wij nog heuglijk nieuws hebben? Zeker wel! Met blijdschap geven wij kennis van de komst van onze nieuwe projectmanager: Bo Blitz. Wil je meer over haar weten (retorische vraag), …
Lees meerHet was weer beregezellig en inspirerend tijdens de laatste Viltjesavond. Dit Utrechtse initiatief geeft studenten de mogelijkheid om tijdens hun studie te spieken bij een Utrechts reclamebureau en Han Snel …
Lees meerMet Retailspotter gaan we langs bij opvallende, leuke en bijzondere retailers. Dit keer is Decathlon aan de beurt. Sportwinkelketen Decathlon blijft maar groeien en nieuwe vestigingen openen. Wat is het …
Lees meerIedereen die ook maar iets betekent in en voor de horeca is te vinden op de Horecava. Hét trendsettende event in de wereld van buitenshuis eten, drinken en slapen (zoals …
Lees meerEn opnieuw hebben we team Han Snel verder weten te versterken. Maak kennis met Anniek Visser, kersverse projectmanager. Geboren Dommelaar, getogen Valkenswaardin. Niet van de zachte g, wel gezellig (haar …
Lees meerHet hele jaar door komen we met de ene creatieve vondst na de andere. Maar wist je dat we ook op wijngebied zo onze heritage hebben? Om die twee dingen …
Lees meerMMXX belooft een lekker jaar te worden. Tussen het activeren van al ons eindejaarsvuurwerk door konden we bij Han Snel zo al 20 redenen bedenken voor een feestje. En dan …
Lees meerJawel, je favoriete creative agency Han Snel heeft de gelederen versterkt met twee nieuwe, aanstormende talenten: Rik Looijen en Sten Senders. Rik is creative en copywriter. Sterk in opinies. Speelt …
Lees meerDe klanten van reclamemakend Nederland hebben weer gesproken. Via het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Fonk Magazine om precies te zijn. En hoe! Of het nu gaat om creativiteit, effectiviteit of ‘tevredenheid …
Lees meerWil jij een diner voor twee inclusief wijnarrangement winnen? Spot dan de twee niet-wijndrinkers! Uit de goeie reacties trekken we een winnaar. Reageren mag met een mailtje naar marloes@hansnel.nl. Het …
Lees meer