Voor Belsimpel.nl nog even geen zomervakantie. Het telefoonbedrijf is vaker op de buis dan er dit EK gescoord, gefloten en afgetrapt is. En dat is veel. Heel veel.
De drie pre-rolls, tv-commercials en tag-ons die zich op de weg, de winkelstraat en aan het water afspelen zijn ontwikkeld door Han Snel. Ze zijn de hele zomer op de Nederlandse televisie te zien. Daarnaast wordt de campagne online en op radio ondersteund.
Waarschijnlijk heb je ze al gezien, maar als er toch nog geen ringtonetje gaat rinkelen, bekijk de 3 commercials hieronder.
Eerste goal: wakker geschud
Elk telefoonabonnement loopt een keer af. Sommigen kijken er reikhalzend naar uit en duiken in alles wat de markt te bieden heeft. Anderen verlengen hun abonnement klakkeloos en vissen achter het net. En dat terwijl er een aanbieder is, die je aan het beste aanbod helpt, ongeacht je huidige abonnement. Belsimpel.nl dus.
Tweede goal: het kan ook anders
Veel mensen staan er niet bij stil, maar een telefoonverkoper in de winkel helpt je niet altijd aan de abonnementen of de telefoons die het beste bij je passen. En ook bij webshops word je slim naar aanbiedingen geleid die vooral voordelig zijn voor de aanbieder. Dat is niet transparant en voor Jeroen & Jeroen, oprichters van Belsimpel.nl, reden om te laten zien dat het ook anders kan.
Derde goal: wat je wilt, maar dan beter
Sommige mensen hebben advies nodig, anderen weten precies wat ze willen. Voor de groep die verder kijkt dan de neus lang is: wat jij wil kan goedkoper, en met betere voorwaarden! Als je de telefoniemarkt te lijf gaat moet je tot het uiterste gaan met slim inkopen, en dat is precies wat Jeroen & Jeroen je duidelijk willen maken.
Overige credits: Maki (Shop Around) tekende voor de animatie en Flapje (Shop Around) heeft de animatie gemaakt.