Wat wil je, een wasmachine of een wasmachine? Als je het verschil wilt voelen, ga je naar Electro World, de elektronicawinkel die het dichtst bij je staat. Die met verstand van zaken precies die ene wasmachine vindt die voor je gemaakt lijkt. En ook nog wasklaar aflevert. Met liefde! Alles om je leven comfortabeler te maken. Dat was dan ook ons vertrekpunt voor de ontwikkeling van Electro World’s nieuwe communicatiestrategie.
De met veel bezieling gerunde formule biedt niet alleen alle technische kennis, maar ook de mensenkennis, de ervaring en de warmte die ervoor zorgen dat je altijd op de voor jou beste oplossing kunt rekenen. Electro World maakt het verschil tussen een tv die werkt en een tv die je past als een op maat gesneden pak.
Logisch dat onze focus ligt op de toegevoegde waarde van die persoonlijke aanpak. Met steeds weer andere voorbeelden van wat Electro World (extra) voor je doet. Tagline: Graag gedaan. Zo maken we als Han Snel graag het verschil tussen retail en retail. Met gevoel en met succes. Op de winkelvloer, in de brievenbus, online en op de radio.