Tot het uiterste voor Belsimpel.nl

De eerste campagne van Han Snel voor Belsimpel.nl is live. We waren al blij toen we eerder deze zomer de pitch van de Groningse webwinkel in mobiele telefonie hadden gewonnen, nu zijn we helemaal gelukkig!

Jeroen en Jeroen, de oprichters van Belsimpel.nl, spelen een hoofdrol in de campagne (TV-commercials, radiospots, abri’s, banners). Opvallend en gewaagd in het verder zo anonieme, Nederlandse telecom(retail)landschap. En perfect passend bij de voorvechters van meer transparantie in de wereld van mobiele telefonie. Die overigens sinds de start in 2006 al meer dan een miljoen klanten aan een telefoon en/of abonnement hebben geholpen.

Met de nieuwe campagne richt Belsimpel.nl zich zowel op mensen die weten wat ze willen, als op diegenen die wel wat keuzehulp kunnen gebruiken. Voor iedereen luidt de strijdbare pay-off ‘Tot het uiterste voor jou’.

Jeroen en Jeroen – en alle andere 150 medewerkers van Belsimpel.nl – welkom bij Han Snel!

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER