Finzie, design corporate communicatie

Sowieso nieuw werk

Een paar weken geleden wonnen we de pitch van de nieuwste en leukste financieel dienstverlener van ons land: Finzie. Met hun scherpe aanbod (€ 1.399,- voor een compleet hypotheekadvies) en verfrissende werkwijze mikken ze bewust op de drukke 30’er. Maar ook de oudere jonge geesten zijn natuurlijk meer dan welkom.

Het is tijd voor campagne!

Sowieso lekker duidelijk

Met de introductiecampagne winden we er geen doekjes om. Gewoon vertellen waar Finzie sterk in is. Soms kan het zo eenvoudig zijn. En altijd gecombineerd met hun unieke aanbod. Wel zo’n lekkere opening.

Finzie werkt hard aan een landelijke dekking van financieel coaches. Tot die tijd wordt de campagne hyperlokaal getarget in de steden waar Finzie nu al aanwezig is.

Sowieso nieuwe coaches

Om de landelijke dekking te realiseren, is een zoektocht gestart naar financiële superhelden die als franchisenemer aan de slag willen. Met een uitdagende wervingscampagne worden financieel experts getest of ze wel Finzie genoeg zijn. E alleen de beste kandidaten worden teruggebeld door mister Finzie himself.

Finzie online enquete

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER