Skyhigh en ondersteboven

De horeca was wel toe aan een uitspatting. Aan een rollercoaster van fun en inspiratie. Aan eindelijk weer eens het gevoel dat alles meezit. Dat alle voordeel hun kant oprolt. Als ze dat ergens goed aanvoelen, dan is het wel bij Bidfood. Zo kwam Nederlands meest gedreven horecagroothandel op het lumineuze idee om heel Walibi af te huren voor zijn klanten. En daarmee niet alleen het gróótste personeelsuitje van het jaar te organiseren, maar ook het meest spectaculaire. Een horecabeurs zoals je die nog nooit hebt meegemaakt.

Aan ons de vrolijke taak om hier naam, logo, look & feel en aankleding voor te ontwikkelen. Daar gingen we helemaal op los. En met succes. Het Horecaspektakel van het Jaar was een schot in de roos. Twee dagen lang gingen duizenden horecaprofessionals zich te buiten aan de gaafste attracties en de nieuwste ontwikkelingen in eten en drinken. Want natuurlijk kon er ook culinair heel veel geproefd worden. Dit waren echt dé dagen voor de horeca. Heerlijk om aan te mogen bijdragen. En ja, ook wij zijn even maagomdraaiend, ondersteboven en vrijvallend skyhigh in het pretpark gegaan. Vinden wij (nou ja, sommigen van ons) gewoon lekker.

Volgend jaar zijn we graag weer van deze spectaculaire partij!

 

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER