Een mooi merk nog mooier gezien maken. Dat was onze opdracht voor de rebranding van Public Support. En wat is het gaaf geworden. Met confetti en champagne heeft Nederlands fijnste detacheerder in secretariële en projectondersteuning voor de publieke sector haar nieuwe logo, pay-off en merkverhaal gelanceerd. Meer dan ooit dragen deze bijzonder aardige mensen nu ook in hun communicatie uit hoe bijzonder goed ze zijn. Hoe zij de schouders zijn waarop je altijd kunt terugvallen. Hoe zij ertoe doen. Zich hard makend voor een samenleving die vooruitgaat. Met heel hun hart dus (om maar even het nieuwe merkverhaal te quoten). En doordat zij zich zo inzetten, kunnen ook hun opdrachtgevers zich zo inzetten. Zonder zorgen om bijzaken. Alles samenkomend in de nieuwe pay-off van Public Support: Werk met je hart. Precies zoals wij ook het liefst werken. En graag ook nog heel lang voor Public Support blijven doen. Om te beginnen de komende maanden waarin we het merk Public Support nieuwe stijl verder gaan laden en uitdragen. Fijn.