Hoe bedóel je ‘die heb ik gerecycled’?!
Nederland is goed op weg met het recyclen van e-waste. Jaarlijks worden al tientallen miljoenen kilo’s aan oude, elektrische apparaten en verlichting gered van de afvalberg. Da’s mooi. Maar we …
Lees meerNederland is goed op weg met het recyclen van e-waste. Jaarlijks worden al tientallen miljoenen kilo’s aan oude, elektrische apparaten en verlichting gered van de afvalberg. Da’s mooi. Maar we …
Lees meerWerken op momenten dat bijna iedereen lekker vrij is, da’s typisch horeca. Op één dag na: de maandag. Vandaar dat Bidfood maandag 16 december heeft uitgekozen om giga uit te …
Lees meerOm klanten van Bidfood nog meer te binden hebben we het loyaltyconcept Bidfood Xtra ontwikkeld. Met het campagnethema ‘Members make more’ worden horecaprofessionals aangespoord zich aan te melden als lid, …
Lees meerDat het fijn is om vóór Bidfood te werken, daar kunnen wij als reclamebureau Han Snel al heel lang over meepraten. Dat het minstens zo fijn is om bíj ’s …
Lees meerBender, het nog jonge maar snel groeiende detacheringsmerk voor zorg en publiek domein, gaat los met zijn eerste grote cross-mediale campagne. Net als eerder de naam, merkidentiteit en lancering, kom …
Lees meerNatuurlijk zijn we blij met iedereen die z’n oude apparaten en lampen recyclet. Maar het allerblijst zijn we toch wel met jonge recyclebazen. Al die basisschoolleerlingen die netjes hun moeders …
Lees meerIn dezelfde plaats waar Van Gogh nog zijn niet zo mega vrolijk stemmende Aardappeleters schilderde, is een vestiging van het meer dan blij makende kringloopwarenhuis Het Goed neergestreken. Han Snel …
Lees meerEventim, een van de grootste ticketbedrijven van ons land, heeft Han Snel gekozen voor de creatie van een zinderende zomercampagne. Als zomers de attracties in de buitenlucht massaal bezocht worden, …
Lees meerMet de eerste pop-up tasting van Hollandse Nieuwe Stijl 2019 mag het haringseizoen echt als geopend worden beschouwd. De activatie maakt deel uit van onze campagne voor het Nederlands Visbureau …
Lees meerWe kunnen hier in 030 best tevreden zijn met het Utrechts Openbaar Vervoer. Al jaren scoort U-OV een hoog klanttevredenheidscijfer en daar zijn zij (en wij) vanzelfsprekend erg blij mee. …
Lees meerAl acht jaar maken we als Han Snel samen met en voor Bidfood met heel veel liefde het inspiratiemagazine Appetizer voor de restauratieve markt. Het doel van Appetizer is al …
Lees meerJa, je leest het goed. De rollen zijn in de nieuwe campagne van Wecycle eens omgedraaid. De pratende lampen (ja, ook dat lees je goed) nemen je mee op avontuur …
Lees meer