Deli XL krijgt een nieuwe naam. Vanaf 12 juni heet Nederlands grootste online marktplaats voor foodprofessionals Bidfood. Han Snel is vanaf het begin bij de rebranding betrokken. Van het aanscherpen van de positionering en het ontwikkelen van de nieuwe pay-off (Waar professionals elkaar vinden) tot het creëren van de nieuwe beeldtaal en brand identity. En niet te vergeten de transitiecampagne.
Om de transformatie perfect te laten landen is de naam nu al gelanceerd. Zo hebben alle stakeholders (medewerkers, klanten, leveranciers, prospects) de tijd om eraan te wennen. De eerste Deli XL-trucks in Bidfoodstijl kun je vanaf deze week overal in Nederland tegenkomen. In zo’n tien weken tijd wordt het hele wagenpark van 350 trucks getransformeerd.
Off- en online wordt er alles aan gedaan om iedereen mee te nemen naar de grote omklap op 12 juni. Naar het moment dat de online marktplaats voor foodprofessionals meer dan ooit zal uitstralen wat ze eigenlijk allang is: dé verbinder voor foodprofessionals van nu, van leveranciers en chefs, voor het beste in eten en drinken, voor restaurants, cafetaria’s, hotels, cateraars, kantines en zorginstellingen. Welkom Bidfood!