Hilarische bingo verenigt horeca

Omdat de horeca wel meer dan een oppepper kon gebruiken, heeft Bidfood in samenwerking met Horecava een hilarisch festijn georganiseerd: het Horeca Bingo Spektakel van het Jaar. Wat ons betreft de best denkbare online opvolger van het Horeca Feest van het Jaar waarmee Bidfood eind 2019 in een kolkende ZiggoDome de horeca als geen ander verenigde.

Met heel veel plezier hebben wij al ons bingogevoel in het logodesign en de social campagne mogen stoppen. En het heeft gewerkt. Met meer dan 45.000 deelnemers deed het spektakel wat het moest doen: een vrolijk avondje bezorgen aan Nederland horecaland. En daarvoor was alles uit de feestkast getrokken. Van de überdroge presentator Ruben Nicolai, de onverstoorbare spelleider Barry Bingo en drie hit na hit eruit knallende topzangeressen tot de meer dan ooit in zichzelf gelovende René Le Blanc en als uitsmijter de zelfs per videoverbinding onweerstaanbare André Hazes. Leef, pak alles wat je kan en ga, a, a, a!

Nog leuker was dat er ook serieus iets te winnen viel. Met een prijzenpot ter waarde van 99.999 euro. Mogelijk gemaakt door een keur aan lekkere merken, van ABInBev tot Unilever. Alles bij elkaar genoeg om zo’n 45.000 horecatoppers weer eens een topmaandagavond te geven. Hopelijk een voorbode van de geweldige feestzomer waar we allemaal naar uitkijken!

Benieuwd geworden naar dit spektakel, bekijk hier de aftermovie.

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER