knauf han snel retail reclame

Han Snel strijkt merkactivatie Knauf op

Er waren eens twee Duitse broers, Karl en Alfons, die bedachten dat het gips waar ze stucadoors dag in dag uit mee zagen zwoegen veel slimmer kon worden voorgeproduceerd. Een kleine negentig jaar later behoort hun bedrijf tot de wereldmarktleiders in afbouwoplossingen en hebben wij voor Knauf – want daar gaat het over – onze eerste merkactivaties in de steigers mogen zetten. Voor de Nederlandse markt.

Na te hebben afgetrapt met een sales-campagne voor het voorstrijkassortiment (Smeer ’m met Knauf), zijn we losgegaan met een jubileumactivatie voor Knaufs gipsspuitmachine Ritmo L Turbo: Het feestvoordeel spuit eruit. Zowel op de winkelvloer van meer dan 300 bouwgroothandels als in de vakmedia en via de socials. Beide campagnes hebben Knauf de gewenste boost in merkbeleving en verkoop bezorgd.

Een mooi begin voor onze bijdrage aan Knaufs missie om met al zijn partners in de bouw te werken aan comfortabelere, veiligere, mooiere, gezondere, duurzamere ruimtes. Alles om prettiger te kunnen wonen, leren, werken, genezen, vergaderen, ontspannen, eten, sporten, slapen, nou ja, wat je maar in een ruimte kunt doen. Daar bouwen wij graag aan mee.

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER