Er valt nog zo veel te ontdekken

Zodra de kortste dag van het jaar achter de rug is, ontstaat er bij menig reisorganisatie een run op de zomervakanties. KRAS trekt ten strijde met een nieuwe campagne om zo de actieve 50’er voor zich te winnen.

In de zomer van 2018 werkt het team van KRAS samen met Han Snel hard aan de campagne voor de zomer van 2019. De wintermaanden komen er namelijk aan en dat is voor de meeste Nederlanders hét moment om de nieuwe zomervakantie alvast te boeken. In de nieuwe campagne van KRAS staat de reislustige en nieuwsgierige 50-plusser centraal. Met de inspirerende belofte ‘Er valt nog zo veel te ontdekken’ wordt zelfs bij de meest doorgewinterde reiziger de behoefte aangewakkerd om een nieuwe reis te boeken.

De campagne is vertaald naar een TVC die de kijker meeneemt op reis en het ontdekken van nieuwe bestemmingen centraal zet. In twee radiospots nemen reizigers de luisteraar mee naar speciale plekken op de wereld en maken je deelgenoot van hun reiservaring. Online wordt de campagne uitgerold naar rich media banners, nieuwsbrieven en uiteraard de KRAS-website.

Wat wordt eigenlijk jouw volgende reis? Er valt nog zo veel te ontdekken.

 

 

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER