Borden vol verhalen voor Albron’s The Green House

Tuurlijk, elk merk heeft een verhaal te vertellen. Soms moet je daar een beetje naar zoeken. In het geval van de Utrechtse horecagelegenheid The Green House is er sprake van het tegenovergestelde.  Dit unieke concept barst bijna uit z’n voegen van de gave, ongehoorde verhalen. Over innovatie, circulariteit en verbinding.

De vraag van Albron, grote kracht achter dit horecamerk: hoe gaan we ervoor zorgen dat de verhalen van The Green House niet alleen gehoord en gedeeld worden, maar bovenal gehaald? Dat Utrecht veel meer zijn weg naar dit nu nog iets te goed bewaarde geheim weet te vinden.

Hiervoor hebben we het communicatieconcept ‘Borden vol verhalen’ ontwikkeld. Met een extra focus op wat we gemakshalve ‘Generation no waste’ hebben genoemd. No waste of food, time, space and talent, om precies te zijn.

Een goed ontbijt

De eerste concrete verhalen waar we mee naar buiten gaan zijn ‘Trek in de toekomst’ (over de winnende gerechten van een sustainability hackathon onder studenten van o.a. de Hotelschool) en ‘Een goed ontbijt is het halve werk’ (over het Bento Breakfast en andere perfecte dagstarters voor thuiswerkers en forenzen). Beide sterke voorbeelden van waar The Green House voor staat en waarom je er gewoon naartoe móet gaan.

Extra aantrekkelijk: het is nog geen tien minuutjes fietsen vanaf Han Snel. Dus als je er samen met ons heen wilt, wij spreken er graag met je af.

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER