Hoe krijg je reizigers weer volop in het openbaar vervoer na maanden van ontmoediging? Dat was de vraag die U-OV ons stelde. Kom met iets informatiefs, geruststellend en uitnodigend, serieus zonder zwaar te worden, en bovenal triggerend. Alles opdat we in en rond Utrecht weer met een gerust hart de bus en tram pakken. Ga d’r maar aan staan. Maar het is ons gelukt (al zeggen we het zelf;-) met de campagne ‘Reis OK met het OV’. Op alle mogelijke manieren wordt de doelgroep meegenomen in het nieuwe normaal van reizen met de tram en bus. Via de social media, online, op straat (digital out of home). De campagne is inmiddels ook door ons doorvertaald naar U-OV’s zusterbedrijf Qbuzz in de regio Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem. Alles voor het OK met het OV reizen. Echt weer zo’n staaltje gedragsverandering waar we ons bij Han Snel graag voor inzetten. Zie ook reisok.nl.