De nieuwste editie van de Appetizer is weer een lekker voorbeeld van hoe we met ons inspiratiemagazine voor foodgroothandel Bidfood de culinaire tijdgeest voelen en voeden. En chefs meevoeren in wat er leeft. Met de perfecte afstraling op de afzender. Precies waar we als Han Snel de Appetizer voor hebben ontwikkeld. De laatste Appetizer kun je hier lezen.
Appetizing Bidfood
Er was een tijd – nog niet zo heel lang geleden – dat chefs in het midden- en hoogsegment te weinig kozen voor Deli XL, zoals Bidfood toen nog heette. De groothandel claimde vooraan te staan in de wereld van food, maar werd door de betere restaurateurs niet of onvoldoende gezien als kenner van hun corebusiness. “Wat weten zij nou echt van dagelijks culinair presteren?”
Om deze perceptie te veranderen en prospects te verleiden met Deli XL om de tafel te gaan zitten, ontwikkelden we een eigen platform voor restaurants: de Appetizer, een magazine vol inspiratie uit de betere keukens en het veld. Een lekkermaker voor wat er kan, komt en (nog) te winnen is. Actueel en authentiek. Alles om de ogen te openen voor bijzondere producten, verhalen en perspectieven.*
Inmiddels is de Appetizer uitgegroeid tot een serieus en niet meer weg te denken inspiratiemagazine voor restaurants. Een wegbereider, een lefhebber, een smaakmaker. Waar chefs niet alleen graag in lezen, maar ook graag in worden gezien. En dat we als Han Snel samen met Bidfood elke keer weer met heel veel liefde maken. Met gebruikmaking van alles wat we on- en offline zien, voelen en weten. Alles om chefs lekker te maken.
We know what makes chefs eat.
* Vergelijkbaar succes boekt Bidfood ook met de door Han Snel ontwikkelde (magazine)platforms voor de wereld van fastservice (Enjoy!) en voor de zorg (Served).