Electro World Han Snel retail activatie advertising

Nieuwe brand identity Electro World gelanceerd

De winkel van de toekomst creëren, dat was de bijzondere opdracht waar United Retail ons eerder dit jaar mee uitdaagde. En wat zijn we trots nu we de hele wereld mogen laten zien hoe we haar formule Electro World een geheel nieuwe merkidentiteit hebben gegeven. Met maximale focus op zijn bijzondere positie in het Nederlandse retaillandschap: dé oplossingsgerichte elektronicawinkel in de buurt. Deze week is de eerste Electro World nieuwe stijl geopend.

Met operatie Mooi voor elkaar (niet toevallig ook de nieuwe propositie van Electro World) krijgt Nederlands grootste elektronicaketen een volledig nieuwe uitstraling, inclusief nieuw logo. De komende maanden wordt de nieuwe identiteit over zo’n 150 vestigingen uitgerold. In die tijd wordt ook de webshop aangepast.

Dat Electro World zich Nederlands grootste elektronicaketen mag noemen, komt doordat zo’n 75 winkels van United Retailformule Euronics overstappen naar Electro World. Alle winkels blijven deel uit maken van de inkooporganisatie Euronics International. Met 9.000 winkels, verspreid over 35 landen, is Euronics International de grootste winkelorganisatie ter wereld.

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER