Han Snel trekt thuis alles uit de kast voor Bidfood
Ook thuis op onze bureaustoel zitten wij niet stil. Waar het de afgelopen weken voornamelijk ging over al het negatiefs dat zich in de wereld afspeelt ontstonden er ook prachtige …
Lees meerOok thuis op onze bureaustoel zitten wij niet stil. Waar het de afgelopen weken voornamelijk ging over al het negatiefs dat zich in de wereld afspeelt ontstonden er ook prachtige initiatieven. Voor Bidfood onder andere. Hoogste tijd voor een kijkje in de keuken bij Han Snel.
Terwijl een groot deel van de Nederlanders verplicht thuis zit, is het in een aantal sectoren drukker dan ooit. Speciaal voor alle toppers die staan te knallen in de zorg introduceerden we de box voor elkaar. Een box met daarin de belangrijkste boodschappen of een voedzame maaltijd.
Met ‘box voor elkaar’ kunnen ziekenhuizen en zorginstellingen hun personeel ondersteunen zodat zij, na een lange werkdag, niet langs de winkel hoeven.
Om horecaondernemers door deze lastige tijd te helpen lanceerde Bidfood horecasamensterk.nl. Een platform waarop consumenten hun favoriete zaak kunnen steunen door een cadeaukaart te kopen of een donatie te doen.
Wij sloegen de handen ineen en gingen direct aan de slag met de social campagne ‘koop nu een bon voor betere tijden’ om het platform te promoten, en met uitingen die horecazaken zelf kunnen gebruiken.
En om zo veel mogelijk zaken aan de kook te houden werd er tussendoor een digitale Lunchspecial uit de grond gestampt. Volop inspiratie voor de horecaondernemer en uiteraard volledig doordacht als het gaat om de productkeuzes. Gemak, snelheid en hygiëne staan voorop.
Door alle commotie zou je Pasen bijna vergeten. In 2020 is Pasen anders, dat is een ding wat zeker is, maar het blijft een moment om samen te genieten. Met z’n allen gezellig aan tafel. Inclusief opa en oma, die worden gewoon ingebeld via de iPad.
Vastbesloten om ondernemers te helpen bij de zoektocht naar een geschikt aanbod om mensen thuis te laten genieten, waren wij druk met een online folder boordevol lekkers en inspiratie. Daarnaast produceerden we social content voor Bidfood zelf om ondernemers te bereiken, en voor ondernemers om de consument te bereiken.
Je ziet het, ook thuis trekken wij alles uit de kast om onze klanten, en de klanten van onze klanten, te ondersteunen waar mogelijk. Dat blijven we doen. Of dat nu vanuit huis is, of vanuit ons tweede huis op de Keizerstraat.
Tot snel!
Ook thuis op onze bureaustoel zitten wij niet stil. Waar het de afgelopen weken voornamelijk ging over al het negatiefs dat zich in de wereld afspeelt ontstonden er ook prachtige …
Lees meerJaarlijks komt er zo’n 900.000 kilo aan armaturen en 460.000 stuks aan lampen vrij uit sloop- en renovatieprojecten. Daarvan wordt door installateurs en slopers maar een fractie ingeleverd voor recycling. …
Lees meerSoftijs is fun. En niet zo’n klein beetje ook! Daarom maken we er zo graag reclame voor. Zoals met Serious Fun, het inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland. We hebben net …
Lees meerOm shoppers nog meer vertrouwd te laten raken met Belsimpel.nl, hét trustbrand in de telefoniemarkt, hebben we maar liefst twee nieuwe tv-commercials ontwikkeld. Door de zekerheden van de Groningse omnichanneler te …
Lees meerSoftijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …
Lees meerHoe beweeg je installateurs om oude lampen en armaturen netjes in te leveren in de daarvoor bestemde bakken? Dat is al een goede (gedragsveranderings)vraag. Precies zoals we die bij Han …
Lees meerWaarom zou je alleen ’s avonds uitpakken met het diner als er nog twee maaltijden zijn die de volle aandacht verdienen? In deze editie van Appetizer staan het ontbijt en …
Lees meerDe wereld van het openbaar vervoer staat niet stil. Met de invoering van bijvoorbeeld de ov-chipkaart gaat het reizen een stuk gemakkelijker. Terwijl de tram van verandering doordendert, blijven sommige …
Lees meerVoor Belsimpel.nl nog even geen zomervakantie. Het telefoonbedrijf is vaker op de buis dan er dit EK gescoord, gefloten en afgetrapt is. En dat is veel. Heel veel. De drie …
Lees meerElk moment kent andere behoeften. De (lees)trek van de ochtendreiziger is niet die van de middagforens. AKO begrijpt dat niet alleen, dé winkel van het moment handelt er ook naar. …
Lees meerNederlands grootste en oudste postbedrijf heeft een uitdager: Van Straaten Post. Van Straaten Post heeft een nieuw reclamebureau: Han Snel. Han Snel heeft een activatie- en dm-campagne ontwikkeld: Post heeft …
Lees meerMiljoenennota? Troonrede? Who cares! De derde dinsdag in september is hoedendag! Maar waarom zou dat alleen gelden voor de geachte leden der Staten Generaal? Dus bedachten we voor ov-bedrijf U-OV …
Lees meer