Met dank aan het onvolprezen fenomeen dat Viltjesavond heet, schoot de gemiddelde leeftijd aan de Keizerstraat 31 gisteravond omlaag. Net zo snel steeg de opwinding over zo veel samengebald aanstormend talent.
Zo’n 20 creatieve studenten hadden de uitdaging aangenomen om in 60 minuten met de meest briljante ideeën te komen. Vakantiemarktleider TUI was de grote animator met een briefing waarvan je sowieso al meteen heel veel zin kreeg om op reis te gaan. Wat onze rookies in reclameland dan ook deden, in hun hoofden welteverstaan. Vrolijk gecoacht door de creatieven van Han Snel. De scheppingsdrang (en de bewijsdrift) gutste van de viltjes.
Na een gedenkwaardige pitchpresentatie ging de eerste prijs naar Bram en Renske. En was het nog lang onrustig hier aan de Keizerstraat.
Han Snel dankt TUI, de studenten en Viltjesavond voor deze geweldige, inspirerende samenkomst. Op naar de volgende!