Bij Han Snel zien we graag hoe de fysieke wereld en de digitale elkaar in de vaart der volkeren omhoog stuwen. Gebeurt dat op de winkelvloer, dan worden we helemaal gelukkig. Dus kun je nagaan hoe blij we zijn met de enthousiastelingen van Touchscreen Marketing als onze nieuwe pandgenoten.
Maak eens wat vaker dopamine aan
Touchscreen Marketing weet als geen ander hoe je shoppers met de slimste, digitale wondermiddelen tot interactie verleidt. Of zoals Rogier Croes, ceo en oprichter, het nog wat enthousiaster stelt: ‘Wij zijn dopamine-aanmakers.* Hiervoor ontwikkelen we korte branded mini-games. Die geven je winkelbezoekers een fijn gevoel. En bezorgen jou als retailer betere conversie en exposure.’
Data en insights
‘Terwijl de consument wordt vermaakt (“wat ik nu toch weer heb meegemaakt bij de supermarkt”), wordt een schat aan consumentendata en -insights opgedoken. Zo kunnen we het boodschappenproces verder ontrafelen. De ontwikkelingen gaan razendsnel. Wist je dat we, om shoppers te engagen, ook al de mobieltjes van de klant gebruiken, en de handscanners in de supermarkt.’
Gedrag bij het schap gemeten
‘Naast alle gamification-content en -devices ontwikkelen we ook interactieve schapoplossingen. Met touchscreens meten we dan hoe vaak, wanneer, welk product opgepakt wordt en welke content vervolgens het meest relevant is voor de consument om interactie mee aan te gaan op het scherm. Dit genereert echt heel waardevolle data voor retailers.’
Sales en loyalty
‘En nog even over die dopamine. Als je dat aanmaakt, dan kun je daar alles op bouwen: sales en loyalty. Dat hebben we ook onderzocht. Wanneer je iets hebt gedaan om recht te krijgen op een aanbieding, zoals een game spelen, dan is de waarde van die aanbieding voor jou echt veranderd.’ En verandering, daar houden we van bij Han Snel. Hadden we al gezegd hoe blij we zijn met Touchscreen Marketing? Welkom op Keizerstraat 31!
* Dopamine is een stof in onze hersenen die ervoor zorgt dat we ons tevreden en beloond voelen (bron: Nederlands Herseninstituut)