De toekomst is Bloemrijk

We hebben ’m! Raymond Bloem, onze nieuwe creative director. Met alles wat we zochten. En met heel veel zin om met ons een nieuwe fase in te gaan.

Hallo Ray, we begrijpen dat je zin in ons hebt (ha ha), maar kun je het nog even toelichten? “Tuurlijk. Het begint al met de drive die je hier overal voelt, die werkt aanstekelijk. Ik ben trots dat ik samen met een gepassioneerd team de verdere koers van dit bureau mag verkennen. Mijn visie is dat strategie, creatie en media moeten optellen. Dat zorgt voor succes en groei. En dat sluit naadloos aan bij hoe Han Snel altijd al voor effectieve creativiteit is gegaan, voor werk dat werkt, zoals dat hier heet. Heel veel zin om hier met onze klanten nieuwe stappen in te maken.”

Onze strategy director/partner Arthur doet ook nog even een duit in het zakje: “Ray’s persoonlijkheid en bureauervaring zullen ons een creatieve, culturele en constructieve boost geven, ook gericht op een nog intensievere samenwerking met ons zusterbedrijf online marketingbureau LAAIEND. Het mag duidelijk zijn, we zijn gewoon superblij met Ray. De toekomst is Bloemrijk.”  

Tot slot van deze introductie nog even over de prachtbak aan ervaring die Ray meebrengt. De afgelopen 2,5 jaar was hij bij ZIGT de verbindende schakel tussen media, digital performance en creatie. Daarvoor heeft hij zijn eigen bureau gerund en zich als creatief bewezen bij Saatchi & Saatchi, Responsive/Lintas en Nieuwe Oogst. Hij heeft gewerkt voor een schat aan merken, uiteenlopend van ElectronicPartner, Jules Destrooper en Yellowbrick tot KangaROOS, Nationale-Nederlanden en NH Hotels. Wil jij Ray ook leren kenen? (En dat wil je.) Bel 030 230 70 50 of mail naar raymond@hansnel.nl.

DEEL DIT ARTIKEL

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER