Nieuwste van het nieuwste
Als het reclamebureau voor lefhebbers in retailcommunicatie en activatie houden wij heel erg van nieuw (al bijna 80 jaar, by the way). Wat dacht je van onze nieuwste lichting projectmanagers …
Lees meerAls het reclamebureau voor lefhebbers in retailcommunicatie en activatie houden wij heel erg van nieuw (al bijna 80 jaar, by the way). Wat dacht je van onze nieuwste lichting projectmanagers …
Lees meerBanden rollen niet vanzelf. GDRP, de retailtak van bandengiganten Goodyear en Dunlop, heeft na een pitch gekozen voor Han Snel. Zowel op nationaal als op lokaal niveau gaan we de …
Lees meerDeze is voor hen die willen begeren en laten begeren. Voor hen die niet kunnen wachten op een gloednieuw jaar. Smachtend. Hunkerend. Naar verandering. Die dus niet zonder verlangen kan. …
Lees meer“Het zou eens tijd worden. Een echt-Utregse club die de kloof overbrugt tussen jong talent en creatieve bureaus.” kopt de website van Viltjesavond. De stichting brengt de crème de la …
Lees meerDe klanten van reclamemakend Nederland hebben weer gesproken via het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Fonk Magazine. En hoe! Onze altijd kritische opdrachtgevers belonen Han Snel met hele fijne rapportcijfers. Van een …
Lees meerInput is output. Of toch niet? Als het aan het Californische filmmakersduo Terri Timely ligt liever niet. Het leven wordt veel leuker als gewone handelingen ongewone effecten hebben. Licht aandoen, …
Lees meerPeanuts, een van ’s werelds oudste en populairste comic strips, wordt verfilmd. In 3D. En het werd hoog tijd ook! Even wat wikifeitjes: 17.897 stripverhaaltjes, gepubliceerd in meer dan 2600 …
Lees meerWaarom gebruiken we meer zout dan goed voor ons is, vroeg een Argentijnse gezondheidsorganisatie zich af. Omdat we het niet kunnen zien, luidde het verrassende antwoord. Hoe zorg je ervoor …
Lees meerDe stofwolken zijn weer opgetrokken in Utrecht en Parijs. Aan alles komt een eind en zo ook de Tour de France. Hoog tijd om met veel tromgeroffel de winnaar van …
Lees meerAlleen als klant van Han (we moeten streng zijn) mag je meedoen aan ons weergaloze Tourspel Rondje rond de Dom. Dat is al lekker. Eindig je als winnaar, dan maken …
Lees meerWe leven in de tijd van ROPO (Research Online, Purchase Offline), het fenomeen dat webshops en “echte” winkels steeds meer verbindt. Want ook al groeit het aandeel online aankopen in …
Lees meer