Werk Tag: han snel

Ook thuis op onze bureaustoel zitten wij niet stil. Waar het de afgelopen weken voornamelijk ging over al het negatiefs dat zich in de wereld afspeelt ontstonden er ook prachtige initiatieven. Voor Bidfood onder andere. Hoogste tijd voor een kijkje in de keuken bij Han Snel.

Box voor elkaar

Terwijl een groot deel van de Nederlanders verplicht thuis zit, is het in een aantal sectoren drukker dan ooit. Speciaal voor alle toppers die staan te knallen in de zorg introduceerden we de box voor elkaar. Een box met daarin de belangrijkste boodschappen of een voedzame maaltijd.
Met ‘box voor elkaar’ kunnen ziekenhuizen en zorginstellingen hun personeel ondersteunen zodat zij, na een lange werkdag, niet langs de winkel hoeven.

Samen sterk voor de horeca

Om horecaondernemers door deze lastige tijd te helpen lanceerde Bidfood horecasamensterk.nl. Een platform waarop consumenten hun favoriete zaak kunnen steunen door een cadeaukaart te kopen of een donatie te doen.
Wij sloegen de handen ineen en gingen direct aan de slag met de social campagne ‘koop nu een bon voor betere tijden’ om het platform te promoten, en met uitingen die horecazaken zelf kunnen gebruiken.
En om zo veel mogelijk zaken aan de kook te houden werd er tussendoor een digitale Lunchspecial uit de grond gestampt. Volop inspiratie voor de horecaondernemer en uiteraard volledig doordacht als het gaat om de productkeuzes. Gemak, snelheid en hygiëne staan voorop.

Tot slot een eizersterk staaltje omdenken

Door alle commotie zou je Pasen bijna vergeten. In 2020 is Pasen anders, dat is een ding wat zeker is, maar het blijft een moment om samen te genieten. Met z’n allen gezellig aan tafel. Inclusief opa en oma, die worden gewoon ingebeld via de iPad.
Vastbesloten om ondernemers te helpen bij de zoektocht naar een geschikt aanbod om mensen thuis te laten genieten, waren wij druk met een online folder boordevol lekkers en inspiratie. Daarnaast produceerden we social content voor Bidfood zelf om ondernemers te bereiken, en voor ondernemers om de consument te bereiken.

Je ziet het, ook thuis trekken wij alles uit de kast om onze klanten, en de klanten van onze klanten, te ondersteunen waar mogelijk. Dat blijven we doen. Of dat nu vanuit huis is, of vanuit ons tweede huis op de Keizerstraat.

Tot snel!

 

Serieus leuk reclamemaken

Softijs is fun. En niet zo’n klein beetje ook! Daarom maken we er zo graag reclame voor. Zoals met Serious Fun, het inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland. We hebben net …

Lees meer

Weet waar je aan toe bent met Belsimpel.nl

Om shoppers nog meer vertrouwd te laten raken met Belsimpel.nl, hét trustbrand in de telefoniemarkt, hebben we maar liefst twee nieuwe tv-commercials ontwikkeld. Door de zekerheden van de Groningse omnichanneler te …

Lees meer

Softijs en weder dienende

Softijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …

Lees meer

U-OV to the rescue

De wereld van het openbaar vervoer staat niet stil. Met de invoering van bijvoorbeeld de ov-chipkaart gaat het reizen een stuk gemakkelijker. Terwijl de tram van verandering doordendert, blijven sommige …

Lees meer

Belsimpel.nl scoort hattrick

Voor Belsimpel.nl nog even geen zomervakantie. Het telefoonbedrijf is vaker op de buis dan er dit EK gescoord, gefloten en afgetrapt is. En dat is veel. Heel veel. De drie …

Lees meer

Geen halve maatregelen

Elk moment kent andere behoeften. De (lees)trek van de ochtendreiziger is niet die van de middagforens. AKO begrijpt dat niet alleen, dé winkel van het moment handelt er ook naar. …

Lees meer

The hood is on

Miljoenennota? Troonrede? Who cares! De derde dinsdag in september is hoedendag! Maar waarom zou dat alleen gelden voor de geachte leden der Staten Generaal? Dus bedachten we voor ov-bedrijf U-OV …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER