
Bakkie radio is back
Jaarlijks komt er zo’n 900.000 kilo aan armaturen en 460.000 stuks aan lampen vrij uit sloop- en renovatieprojecten. Daarvan wordt door installateurs en slopers maar een fractie ingeleverd voor recycling. …
Lees meerJaarlijks komt er zo’n 900.000 kilo aan armaturen en 460.000 stuks aan lampen vrij uit sloop- en renovatieprojecten. Daarvan wordt door installateurs en slopers maar een fractie ingeleverd voor recycling. Dat is natuurlijk niet wat we willen. Maar hoe beweeg je al deze profs om oude lampen en armaturen netjes in te leveren? In de daarvoor bestemde bakken? Daar hebben we bij Han Snel een fijn antwoord op bedacht: met een eigen radioshow voor de gezellige installateur en sloper.
Omdat zo’n programma nog niet bestond (gek toch?), hebben we hem vorig jaar zelf maar ontwikkeld: Bakkie Radio. Met een DJ die helemaal begrijpt wat jij wil horen. Hém! En die graag met zichzelf eh … z’n luisteraars in gesprek gaat, over het inleveren van oude lampen en armaturen. Wegens groot succes is Bakkie Radio nu terug.
Wil je hier naar luisteren (en dat wíl je), stem de komende weken dan even af op de reclameblokken van installateurs- en slopersfavorieten als Radio 538, E Power, Radio Veronica, SLAM! en Sublime FM. Hier hoor je exclusief de nieuwste show van Bakkie Radio. Powered by Wecycle, de organisatie achter de inzameling en recycling van e-waste. Gezellig dat je luistert!
Jaarlijks komt er zo’n 900.000 kilo aan armaturen en 460.000 stuks aan lampen vrij uit sloop- en renovatieprojecten. Daarvan wordt door installateurs en slopers maar een fractie ingeleverd voor recycling. …
Lees meerSoftijs is fun. En niet zo’n klein beetje ook! Daarom maken we er zo graag reclame voor. Zoals met Serious Fun, het inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland. We hebben net …
Lees meerOm shoppers nog meer vertrouwd te laten raken met Belsimpel.nl, hét trustbrand in de telefoniemarkt, hebben we maar liefst twee nieuwe tv-commercials ontwikkeld. Door de zekerheden van de Groningse omnichanneler te …
Lees meerSoftijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …
Lees meerHoe beweeg je installateurs om oude lampen en armaturen netjes in te leveren in de daarvoor bestemde bakken? Dat is al een goede (gedragsveranderings)vraag. Precies zoals we die bij Han …
Lees meerWaarom zou je alleen ’s avonds uitpakken met het diner als er nog twee maaltijden zijn die de volle aandacht verdienen? In deze editie van Appetizer staan het ontbijt en …
Lees meerDe wereld van het openbaar vervoer staat niet stil. Met de invoering van bijvoorbeeld de ov-chipkaart gaat het reizen een stuk gemakkelijker. Terwijl de tram van verandering doordendert, blijven sommige …
Lees meerVoor Belsimpel.nl nog even geen zomervakantie. Het telefoonbedrijf is vaker op de buis dan er dit EK gescoord, gefloten en afgetrapt is. En dat is veel. Heel veel. De drie …
Lees meerElk moment kent andere behoeften. De (lees)trek van de ochtendreiziger is niet die van de middagforens. AKO begrijpt dat niet alleen, dé winkel van het moment handelt er ook naar. …
Lees meerNederlands grootste en oudste postbedrijf heeft een uitdager: Van Straaten Post. Van Straaten Post heeft een nieuw reclamebureau: Han Snel. Han Snel heeft een activatie- en dm-campagne ontwikkeld: Post heeft …
Lees meerMiljoenennota? Troonrede? Who cares! De derde dinsdag in september is hoedendag! Maar waarom zou dat alleen gelden voor de geachte leden der Staten Generaal? Dus bedachten we voor ov-bedrijf U-OV …
Lees meerHet openbaar vervoer is een prima manier om je door de regio te vervoeren. Toch reist een bus of tram in de volle zon misschien iets minder prettig. Daarom ontwikkelden …
Lees meer