Snel als het licht
Wat is de meest vrolijk makende race van dit moment? Je ziet het in de nieuwste commercial die we voor Wecycle en Stichting LightRec hebben mogen maken. De snelste ooit, …
Lees meerWat is de meest vrolijk makende race van dit moment? Je ziet het in de nieuwste commercial die we voor Wecycle en Stichting LightRec hebben mogen maken. De snelste ooit, mogen we dat zeggen, ja dat mogen we zeggen 😉
Doel van de campagne is dat we er met met z’n allen voor zorgen dat er nóg meer oude lampen en armaturen worden gerecycled. Dat is niet bepaald ingewikkeld. Je hoeft ze alleen maar even mee te nemen naar één van de 13.000 (!) inleverpunten voor e-waste. En dat ‘even’ kun je gerust heel letterlijk nemen.
Vandaar die race. In no time ben je bij een inleverpunt bij jou in de buurt. Dat is de hoofdboodschap. Daarbij maakt de commercial je (op tv en online) ook nog even duidelijk dat er voor lampen en armaturen verschillende inleverbakken zijn. Lekker geënthousiasmeerd door een commentator die zo het kind van Jack van Gelder én Mart Smeets zou kunnen zijn.  Â
En dat alles onder het motto ‘recyclen is een sport waarbij iedereen wint’. Je wilt meteen van start. Dus, pak je oude lampen en armaturen en … go! Of kijk eerst nog even die commercial in 30 seconden. Je kan het!
Wat is de meest vrolijk makende race van dit moment? Je ziet het in de nieuwste commercial die we voor Wecycle en Stichting LightRec hebben mogen maken. De snelste ooit, …
Lees meerHoewel niemand slechter wordt van wat tegenwind, heb je als ondernemer toch liever de wind mee. Dat hebben we dan ook als vertrekpunt genomen voor ons communicatieconcept voor dé najaarsbeurs …
Lees meerIn een zomer waar veel mensen thuis vakantie vieren, is het een mooi moment om iedereen te wijzen op het inleveren van oude lampen. In de nieuwste campagne van Wecycle …
Lees meerJe kent het vast wel. Vol goede moed begin je aan de zoektocht naar een vakantie, maar na uren struinen is de twijfel groter dan ooit en klap je gefrustreerd …
Lees meerOm die heerlijke millennials (hallo, daar zijn ze weer) aan de haring te krijgen, ontwikkelden we voor het Nederlands Visbureau een relaunch van de Hollandse Nieuwe. Niks uitje erbij, zuurtje …
Lees meerEen paar weken geleden wonnen we de pitch van de nieuwste en leukste financieel dienstverlener van ons land: Finzie. Met hun scherpe aanbod (€ 1.399,- voor een compleet hypotheekadvies) en verfrissende …
Lees meer