Hoe overtreffend wil je het hebben
Een kleine vijf jaar geleden stonden we aan de wieg van Bender. Van naam tot merkidentiteit en van content tot wervingscampagne. En nu is de detacheerder en opleider voor het …
Lees meerEen kleine vijf jaar geleden stonden we aan de wieg van Bender. Van naam tot merkidentiteit en van content tot wervingscampagne. En nu is de detacheerder en opleider voor het publieke domein toe aan een nieuwe fase. Met een nieuwe look & feel, een nieuwe campagne en een nieuwe website. Alles onder het motto ‘Overtref jezelf’. Opnieuw uit onze koker. Bender apetrots op!
De naam Bender zegt eigenlijk alles al. Deze club ís er, voor professionals en opdrachtgevers die er willen zijn. En ook verder willen komen. Groeien. Met aandacht. In het sociaal en ruimtelijk domein, de zorg, kinderopvang en bedrijfsvoering. Bender gelooft in aandacht en groei voor iedereen. Belooft aandacht en groei voor iedereen. En (zoals we onszelf graag mogen citeren) De Bender Belofte werkt. Voor iedereen die zichzelf wil overtreffen.
Treffend toch? Nu op bendergroep.nl. En op de socials. Met dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen bij Blokmakers, Talmark en natuurlijk Bender.
Een kleine vijf jaar geleden stonden we aan de wieg van Bender. Van naam tot merkidentiteit en van content tot wervingscampagne. En nu is de detacheerder en opleider voor het …
Lees meerWat is de meest vrolijk makende race van dit moment? Je ziet het in de nieuwste commercial die we voor Wecycle en Stichting LightRec hebben mogen maken. De snelste ooit, …
Lees meerHoewel niemand slechter wordt van wat tegenwind, heb je als ondernemer toch liever de wind mee. Dat hebben we dan ook als vertrekpunt genomen voor ons communicatieconcept voor dé najaarsbeurs …
Lees meerIn een zomer waar veel mensen thuis vakantie vieren, is het een mooi moment om iedereen te wijzen op het inleveren van oude lampen. In de nieuwste campagne van Wecycle …
Lees meerJe kent het vast wel. Vol goede moed begin je aan de zoektocht naar een vakantie, maar na uren struinen is de twijfel groter dan ooit en klap je gefrustreerd …
Lees meerOm die heerlijke millennials (hallo, daar zijn ze weer) aan de haring te krijgen, ontwikkelden we voor het Nederlands Visbureau een relaunch van de Hollandse Nieuwe. Niks uitje erbij, zuurtje …
Lees meerEen paar weken geleden wonnen we de pitch van de nieuwste en leukste financieel dienstverlener van ons land: Finzie. Met hun scherpe aanbod (€ 1.399,- voor een compleet hypotheekadvies) en verfrissende …
Lees meer