Softijs en weder dienende
Softijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …
Lees meerSoftijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de vorm van Nederlands eerste inspiratiemagazine met een hoofdrol voor softijs: Serious Fun noemen we dat. Mogelijk gemaakt door de softijsmeesters van marktleider Nic.
Serious Fun laat mooi zien dat softijs ook in deze donkere dagen veel extra plezier kan verschaffen, aan consumenten én ondernemers. Met een titel die meteen duidelijk maakt dat het zowel leuk spelen als leuk zakendoen is met softijs. En met de heerlijkst behapbare content om (potentiële) softijsverkopers extra enthousiast te maken.
Lees het inspiratiemagazine hier. Fijne winter gewenst, met veel koek en zopie én softijs!
Softijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …
Lees meer