Werk Tag: NIC

Softijs is fun. En niet zo’n klein beetje ook! Daarom maken we er zo graag reclame voor. Zoals met Serious Fun, het inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland. We hebben net weer een nieuwe editie mogen ontwikkelen. Onder het motto ‘tap de zomer’ krijg je een lekker beeld van de laatste trends. Van softijs getopt door abrikoos met honing tot lemon all over your shake. Serious Fun maakt duidelijk hoe je eindeloos kunt spelen met softijscreaties en dat het met softijs heel leuk zakendoen is. Warm aanbevolen door Nic, Nederlands grootste leverancier van softijsproducten en –verkoopconcepten. Alles om je het softijs in de mond te laten lopen.

Even bladeren? Bekijk het magazine hier!

Serieus leuk reclamemaken

Softijs is fun. En niet zo’n klein beetje ook! Daarom maken we er zo graag reclame voor. Zoals met Serious Fun, het inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland. We hebben net …

Lees meer

Softijs en weder dienende

Softijs verkopen in de koudste maanden van het jaar, kan dat? Nou en of! Sterker nog, daar maken we bij Han Snel met heel veel plezier werk van. In de …

Lees meer

Nieuwe ijstijd begonnen

Global warming, daar kunnen we als reclamebureau op korte termijn even niet zo veel aan veranderen. Maar we zijn bij Han Snel wel alvast begonnen met het stimuleren van een …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER