What’s happening? ChapChap is happening!
Wat doe je als je hele lekkere trek hebt? En je woont ook nog in (de buurt van) Emmen? Dan check je voortaan als eerste ChapChap, het horecaplatform waar alles …
Lees meerWat doe je als je hele lekkere trek hebt? En je woont ook nog in (de buurt van) Emmen? Dan check je voortaan als eerste ChapChap, het horecaplatform waar alles samen komt: bestellen, bezorgen, afhalen en reserveren. ChapChap staat voor het lekker makkelijk ontdekken, genieten en delen van het beste wat de lokale horeca te bieden heeft. En het biedt horecaondernemers de perfecte klantmanagementtool.
ChapChap is een initiatief van Bidfood, dé online groothandel voor de horeca, om restaurants en cafetaria’s structureel een sterkere online positie te bezorgen. Het platform werkt zonder winstoogmerk. Dus als jij eten bestelt via ChapChap, dan houdt de horecaondernemer daar meer aan over (dan bij een willekeurige andere bezorgservice). Da’s lekker, toch? Helemaal nu de horeca echt alle steun kan gebruiken. Kunnen wij als Han Snel alleen maar heel erg achter staan.
We hebben dit nieuwe horecamerk dan ook met extra veel plezier ontwikkeld, van naam tot brand identity en de eerste b2b- en b2c-communicatieuitingen. En Emmen is dus de gelukkige plaats waar ChapChap als eerste live is gegaan. Dat er maar heel veel extra genoten mag worden, van en door de lokale horeca. Check chapchap.nl.
Wat doe je als je hele lekkere trek hebt? En je woont ook nog in (de buurt van) Emmen? Dan check je voortaan als eerste ChapChap, het horecaplatform waar alles …
Lees meerGroothandel versAlert had al het perfecte verse maaltijdenconcept voor slagers en andere versspecialisten, wij mochten er het perfecte verse communicatieconcept voor ontwikkelen. Dat hebben we met veel plezier gedaan, van …
Lees meerJe kent het vast wel. Vol goede moed begin je aan de zoektocht naar een vakantie, maar na uren struinen is de twijfel groter dan ooit en klap je gefrustreerd …
Lees meerOm die heerlijke millennials (hallo, daar zijn ze weer) aan de haring te krijgen, ontwikkelden we voor het Nederlands Visbureau een relaunch van de Hollandse Nieuwe. Niks uitje erbij, zuurtje …
Lees meerHet gedrag AKO heeft zo’n 100 vestigingen op hightraffic-locaties (veel NS-stations en vliegvelden). Is er dus vooral voor mensen onderweg, naar het werk, familie, vakantie. Druk met de bestemming, met …
Lees meer