VERSALERT

Lekker leesvoer

 

Wie.
versAlert is de groothandel voor slagers, groentewinkels, delicatessenzaken en aanverwante ambachtelijke versspecialisten.

Wat.
VersAlert kwam binnen met de vraag of we één specifiek verkoopconcept wilden restylen. Dat kon echter niet los worden gezien van alle andere communicatie. Goede branding is immers een totaalverhaal. Je weet wel, van die som en de delen. Dus voor we het wisten mochten we alle communicatie versterken. Van merkpropositie tot actiekrant. Van website tot socials. En van magazine tot events. Alles even heerlijk!     

Hoe.
Alle communicatie van versAlert laat zien hoe gepassioneerd dit bedrijf en alle hierbij betrokken mensen zijn. Ze hebben hun doelgroep heel hoog zitten. Willen er alles aan doen om de positie van deze smaakmakers van het Nederlandse retaillandschap te verstevigen. Tuurlijk. Ze zijn een groothandel. Maar veel meer dan dat zijn ze supporter van versspecialisten. Altijd vroeg uit de veren, altijd alle support gevend, altijd bereid een stap extra te zetten. De actiekrant heet niet voor niets de Allerverst. Zo laat je zien hoe je ondernemers in vers helpt uit te blinken. Lekker!