NIC
Ons coolste merk
Wie.
Nic biedt alles wat je nodig hebt om succesvol softijs te verkopen, van grondstoffen tot promotiematerialen en van machines tot workshops.
Wat.
Het tappen van een softijsje lijkt zoiets eenvoudigs. Kijk je beter, dan zie je dat er een wereld achter schuil gaat. Dat je er eindeloos mee kunt spelen. En dat je er heel veel plezierige business uit kunt halen. Softijs is een feestje. Zeker voor de vakman die er alles uit wil halen. Om dat kracht bij te zetten laten we dat in alle merkcommunicatie zien. Eerst met als merkpropositie De softijsmeester. Inmiddels opgevolgd door de pay-off Delivering delights together. Vertaald naar diverse communicatiemiddelen, waaronder een b2b-inspiratiemagazine.
Hoe.
Het inspiratiemagazine van Nic is onder de naam Serious fun inmiddels een begrip in de wereld van softijsverkopers. Elke editie laat weer vanuit nieuwe invalshoeken zien (en lezen) hoe lekker en creatief je met softijs kunt uitpakken. Jong en oud als klant kunt trekken en steeds weer terug laten komen. Daar wordt iedereen vrolijk van. Wij van Han Snel niet in de laatste plaats.