Dat verandert de zaak

Uit de praktijk van Han Snel. Om je een eerste idee te geven van wat we allemaal aan retailminded en activerend werk maken. Met groot enthousiasme en het grootst mogelijke, gedragsveranderende succes. Meer zien? Laten we even persoonlijk afspreken.

Recent werk

Sommige radio’s kunnen écht niet meer

Steeds meer Nederlanders stappen over van FM radio naar digitale radio. Hiervoor is alleen wél een DAB+ radiotoestel nodig. Gevolg? Oude radio’s moeten gerecycled worden, maar verdwijnen helaas vaak in …

Lees meer

Laat het klimaat maar schuiven

Winterbanden? Zomerbanden? Met de seizoenen van tegenwoordig is het lastig beslissen wat de verstandigste keuze is. De herfst was nog nooit zo heet. IJzel leek nog nooit zo ver weg. …

Lees meer

U-OV to the rescue

De wereld van het openbaar vervoer staat niet stil. Met de invoering van bijvoorbeeld de ov-chipkaart gaat het reizen een stuk gemakkelijker. Terwijl de tram van verandering doordendert, blijven sommige …

Lees meer

Uitpakken op nanoniveau

Hoe verkoop je de eerste wifi-totaaloplossing van SURF (de ICT-club voor onderwijsinstellingen)? Dat was de vraag. Nou, met passende en niet te missen middelen natuurlijk, antwoordden we als slimste jongetje …

Lees meer

Belsimpel.nl scoort hattrick

Voor Belsimpel.nl nog even geen zomervakantie. Het telefoonbedrijf is vaker op de buis dan er dit EK gescoord, gefloten en afgetrapt is. En dat is veel. Heel veel. De drie …

Lees meer

Even met beide benen van de grond

AKO springt eruit, als dé winkel van het moment. Dat deed de convenience-store altijd al, maar nu laten we het ook echt zien. Met ov-reizigers die dankzij AKO even helemaal …

Lees meer

Mr. Showbus verwent Utrecht

Elke dag vervoert U-OV 160.000 reizigers, en met allemaal zijn ze bij U-OV even blij. Af en toe laat het vervoersbedrijf op een wel heel bijzondere manier zien hoe blij …

Lees meer

Neusje van De(li XL’s) zalm

Vis smaakt het lekkerst als hij vers uit de zee komt. Maar waar herken je zo’n zalig smakende zwemmer aan? Hij moet glanzen, heeft bolle kraakheldere ogen, de kiewen zien …

Lees meer

Spitse campagne voor dalreizigers

Dalreizigers doen het goedkoper. En hebben de zitplaatsen vaak ook nog voor het uitkiezen. Dat vonden wij een spitse insteek voor onze nieuwe dalreizigerscampagne voor U-OV. Wie regelmatig buiten de …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER