ADJ
Kijk op werk
Wie.
ADJ is specialist in menselijk kapitaal en samenwerkingsvraagstukken voor maatschappelijke organisaties. De dienstverlening strekt zich uit van interim-management tot talentontwikkeling en werving & selectie.
Wat.
Laat zien dat Aardoom & De Jong zoveel meer is (en zoveel meer te bieden heeft) dan alleen de twee oprichter en naamgevers. Dat was de openingsvraag. Het antwoord was een even enerverende als effectieve rebranding-operatie. En dus mochten we het merk opnieuw uitvinden, van naam en logo tot merkverhaal en beeldtaal. Vertaald in een brandbook en diverse middelen waaronder de website en social advertising.
Hoe.
De crux van ADJ, zo bedachten we, is kijken. Net zolang tot je ziet wat je nog niet eerder zag. En zo tot de kern komen. Dit resulteerde in één woord voor al het gebodene, de descriptor: Talentmanagement. In een pay-off die werknemers net zo triggert als werkgevers: Zie meer, kom verder. En in een merkidentiteit die in elk opzicht verbindend werkt. In- en extern.
