Dat verandert de zaak

Uit de praktijk van Han Snel. Om je een eerste idee te geven van wat we allemaal aan retailminded en activerend werk maken. Met groot enthousiasme en het grootst mogelijke, gedragsveranderende succes. Meer zien? Laten we even persoonlijk afspreken.

Recent werk

Bender gaat los met aandacht

Bender, het nog jonge maar snel groeiende detacheringsmerk voor zorg en publiek domein, gaat los met zijn eerste grote cross-mediale campagne. Net als eerder de naam, merkidentiteit en lancering, kom …

Lees meer
han snel retail reclame het goed

Ook Nuenen krijgt Het Goed

In dezelfde plaats waar Van Gogh nog zijn niet zo mega vrolijk stemmende Aardappeleters schilderde, is een vestiging van het meer dan blij makende kringloopwarenhuis Het Goed neergestreken. Han Snel …

Lees meer
zomerklappers, eventim, han snel, retail, communicatie, reclame

De zomerklappers van Eventim

Eventim, een van de grootste ticketbedrijven van ons land, heeft Han Snel gekozen voor de creatie van een zinderende zomercampagne. Als zomers de attracties in de buitenlucht massaal bezocht worden, …

Lees meer
haring, hollandse nieuwe stijl, visbureau, han snel

Hollandse Nieuwe Stijl-toer van start

Met de eerste pop-up tasting van Hollandse Nieuwe Stijl 2019 mag het haringseizoen echt als geopend worden beschouwd. De activatie maakt deel uit van onze campagne voor het Nederlands Visbureau …

Lees meer

Stapel lekker makend leesvoer

Al acht jaar maken we als Han Snel samen met en voor Bidfood met heel veel liefde het inspiratiemagazine Appetizer voor de restauratieve markt. Het doel van Appetizer is al …

Lees meer

Ga los met Hollandse Nieuwe Stijl

Haring aan de millennial brengen, dat was de vraag die het Nederlands Visbureau ons voorlegde. Typisch zo’n uitdaging waar wij als Han Snel graag onze tanden in zetten. Met als …

Lees meer
energie nederland, han snel

Lekker slim geld besparen

Heb jij een slimme meter in huis? De kans is groot van wel. Wat echter maar weinig mensen weten, is dat het ware potentieel van je slimme meter pas met een energieverbruiksmanager …

Lees meer

Feelgood in levende lijve

Een campagne maken voor een mooi merk, dat voelt altijd goed. Maar soms geeft het een extra goed gevoel. Zoals bij onze branding-campagne voor kringloopwarenhuis Het Goed. En dan vooral …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER