Dat verandert de zaak

Uit de praktijk van Han Snel. Om je een eerste idee te geven van wat we allemaal aan retailminded en activerend werk maken. Met groot enthousiasme en het grootst mogelijke, gedragsveranderende succes. Meer zien? Laten we even persoonlijk afspreken.

Recent werk

Extravaganza in softijs

Voor ijs is het nooit te koud. Als je er maar een beetje creatief mee bent. Dan kun je zelfs op de meest barre winterdagen nog ijs verkopen. Dat is …

Lees meer

I feel food

Hoe goed Deli XL’s redenen ook waren om haar naam te veranderen in Bidfood, qua naamsbekendheid heb je dan wel even een uitdaging. Dus was het zaak om de nieuwe …

Lees meer

Fancy oude lampen en boren

Te veel oude lampen en elektrische gereedschappen verdwijnen nog in de vuilnisbak. Dat is echt een gevalletje van jammer. Voor het milieu en voor al die grondstoffen die nog goed …

Lees meer

Genieten in Cé

Genieten van een fijn restaurant, dat doen we graag bij Han Snel. Als we zelf ook nog de branding ervan hebben mogen bereiden (van naam tot look and feel), ja, …

Lees meer

Meer Op=Op voor iedereen

De inkopers van Op=Op Voordeelshop zijn flinke speurneuzen. Over de hele wereld zoeken zij naar restpartijen van A-merken om de laagste prijzen van Nederland te kunnen bieden. In hun nieuwste …

Lees meer
Finzie, design corporate communicatie

Sowieso nieuw werk

Een paar weken geleden wonnen we de pitch van de nieuwste en leukste financieel dienstverlener van ons land: Finzie. Met hun scherpe aanbod (€ 1.399,- voor een compleet hypotheekadvies) en verfrissende …

Lees meer

Vloggen op tv. Wij doen het!

Even voorstellen! Maak kennis met de vriendinnen Charlie, Suzanne en Inge. Ze zijn de komende tijd dé vlog-koninginnen van drogisterijdiscounter Op=Op Voordeelshop. Te ere van het 20-jarig bestaan van de …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER