Lekker millennials vangen met Hollandse Nieuwe Stijl

Om die heerlijke millennials (hallo, daar zijn ze weer) aan de haring te krijgen, ontwikkelden we voor het Nederlands Visbureau een relaunch van de Hollandse Nieuwe. Niks uitje erbij, zuurtje wellicht, en happen maar, maar een revolutionair andere bereiding en presentatie.

Met een niet te missen 360-gradencampagne presenteren we (off- en online, social en live) ongekende toepassingen waarbij de koning van de Noordzee zich als een, jawel, vis in het water voelt. Met smaaksensaties waarvan je papillen niet wisten dat ze bestonden. Zo verrassend, zo lekker! Alles onder het nieuwe motto Hollandse Nieuwe Stijl.

Zo flabbergasting als de gerechten, zo vreemd lekker zijn ook de campagnevisuals. Wie ze ziet kijkt gegarandeerd nog een keer. En nog eens. Dit is haring re-invented. Met de meest geweldige creaties van topchef Marco Somer (die van De Harmonie 23, in Rotterdam).

Somers meest bijzondere creaties zijn verzameld in een fraai receptenboekje (ook te vinden op visbureau.nl/hns). Wat dacht je van Bloody Herring (met lavamayonaise), Italian Rip-off (smaakexplosie van zoet en zuur) en Asia Macabre (met onder meer pulled herring)? En van desserts als Mad Infusion (met granny smith, quinoa en focaccia) of Sweet Delusion (hartig en zoet)? Die had je niet zien aankomen!

Hoe lekker we het echter ook brengen, the proof of the pudding is – natuurlijk – in the eating. Dus introduceerden we de Hollandse Nieuwe Stijl Pop-up Tasting on Tour. Om naar de millennials toe te komen en ze zelf te laten ontdekken wat een traktatie de nieuwe haringtoppers zijn. De Hollandse Nieuwe Stijl gaat het helemaal maken. Lekker!

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER