Ga los met Hollandse Nieuwe Stijl

Haring aan de millennial brengen, dat was de vraag die het Nederlands Visbureau ons voorlegde. Typisch zo’n uitdaging waar wij als Han Snel graag onze tanden in zetten. Met als uitkomst een campagne die laat zien dat er naast old school haring happen nog veel meer manieren zijn om haring te eten.

In 2018 zijn we begonnen met een horecagerichte campagne om haring op een minder traditionele manier op de kaart te zetten. Dit jaar focussen we volledig op de consumentenmarkt met de campagne ‘Ga los met Hollandse Nieuwe Stijl, haring zoals je ’m nog nooit geproefd hebt’. De speerpunten hierbij zijn Instagram, visspeciaalzaken en (vanaf juni) live tastings in stadscentra en op studentencampussen.

Speciaal voor deze campagne hebben we nogal verrassende haringrecepten ontwikkeld. Allemaal even bijzonder, allemaal even makkelijk te bereiden. Van North Sea Sushi tot een Panini Olandesi en van Salty Shooters tot een Healthy Taco Twist. Je vindt ze op Insta (Visrecepten) en in het gratis – via visspeciaalzaken – verspreide receptenboekje. Bij de live tastings kun je ze gratis proeven.

Trek gekregen? Ga ook los. Hollandse Nieuwe Stijl is here to stay.

DEEL DIT PROJECT

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER