Werk Tag: Campagne

Je kent het vast wel. Vol goede moed begin je aan de zoektocht naar een vakantie, maar na uren struinen is de twijfel groter dan ooit en klap je gefrustreerd je laptop dicht. Leuk, zo’n vakantie boeken… Maar niet getreurd. Maak gewoon lekker gebruik van TUI Hulplijnen!

In onze nieuwste campagne voor Nederlands grootste reisorganisatie maken we duidelijk hoe TUI Hulplijnen van elke zoektocht een feestje maken. Van social chat tot TUI-app, achter alle hulplijnen zitten reisadviseurs van TUI klaar om je vragen te beantwoorden en passende suggesties te geven. En het meest briljante: de hulplijnen zijn elk moment beschikbaar.

Op momenten dat je werkelijk snákt naar vakantie, voelt een TUI Hulplijn helemaal als een bevrijding. Je ideale vakantie of weekendje weg is zo gevonden. En heb je na het boeken behoefte aan wat voorpret? Of wil je vast weten wat de temperatuur van het zwembad is? Ook dan zijn de hulplijnen er voor je. En je hebt het niet van ons, maar TUI Hulplijnen zijn een uitkomst voor je volgende saaie meeting.

De campagne bestaat uit drie video’s met herkenbare situaties waarin telkens een andere Hulplijn als geschenk uit de hemel komt. De video’s worden als pre-rolls en social snippets ingezet. Van de campagne vindt tevens een doorvertaling plaats naar de 140 TUI-winkels.

Bekijk de TUI Hulplijnen pre-rolls

TUI Hulplijnen

Bevrijd door TUI Hulplijnen

Je kent het vast wel. Vol goede moed begin je aan de zoektocht naar een vakantie, maar na uren struinen is de twijfel groter dan ooit en klap je gefrustreerd …

Lees meer
Finzie, design corporate communicatie

Sowieso nieuw werk

Een paar weken geleden wonnen we de pitch van de nieuwste en leukste financieel dienstverlener van ons land: Finzie. Met hun scherpe aanbod (€ 1.399,- voor een compleet hypotheekadvies) en verfrissende …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER