Anders nog iets?

Uit de wereld van Han. Wat we naast ons werk nog meer met je willen delen. Veranderingen aan de Keizerstraat, mooie staaltjes van anders kijken van elders, en al het andere waar we ook graag over bloggen. Anders nog iets? Iets voor onze blog? Deel het met ons.

Kijk ze stralen aan de Keizerstraat

Alsof december nog niet genoeg fonkelt, hebben we bij Han twee nieuwe oogverblindende sterren binnengehaald. De ene heet Danique (rechts), de andere Marloes (links). Danique gaat helemaal los als projectmanager, …

Lees meer
han snel het goed

We hebben Het Goed

Han Snel heeft kringloopwarenhuis Het Goed binnengehaald. Daar zijn we blij mee en trots op. Het Goed is een bijzondere retailer met een mooi verhaal. En met hele sterke usp’s. …

Lees meer

Shopping in de nieuwe roaring twenties

De toekomst voorspellen is een hachelijke onderneming. Sommige zaken kun je echter op je klompen aanvoelen, zo zagen wij in de glazen bol die de marktonderzoekers van Infiniti Research onlangs …

Lees meer
Nieuwe klanten TUI en Ballorig

TUI en Ballorig kiezen voor Han Snel

De champagnekurken vlogen weer door de straat afgelopen tijd. Zowel TUI als Ballorig mogen wij tot onze gloedjenieuwe accounts rekenen. Reisorganisatie TUI Nederland heeft Han Snel ingeschakeld vanwege onze expertise …

Lees meer

Let’s get phygital

Komt er een dag dat retail alleen nog online kan worden beleefd? Wie zal het zeggen. Wat we als Han Snel wel durfen voorspellen is dat de nabije toekomst in …

Lees meer

9 insights in 360° shopping

Alom aanwezig zijn waar de consument is, als retailer van nu kun je aardig dichtbij komen. Maar dan moet je de mogelijkheden – digitaal en fysiek – wel maximaal benutten. …

Lees meer
Han Snel TUI viltjesavond 2018

Het talent gutste weer van de viltjes

Met dank aan het onvolprezen fenomeen dat Viltjesavond heet, schoot de gemiddelde leeftijd aan de Keizerstraat 31 gisteravond omlaag. Net zo snel steeg de opwinding over zo veel samengebald aanstormend …

Lees meer

What’s up in neuromarketing Top 5

Wat zijn nou de laatste inzichten in het shopperbrein waar je als retailreclamemaker echt wat mee kunt? Dat vroeg online verzamelplaats New Neuromarketing zichzelf laatst ook af. Om vervolgens alle …

Lees meer

TYPE HIERONDER JE ZOEKOPDRACHT EN DRUK OP ENTER